Hoe veilig is uw vrachtwagen

vrachtwagen

en rol in de hele samenleving (afgezien van de voor de hand liggende incidentele branden in Transit).

Gebruik dit als een moment om te heroverwegen hoe ‘veilig’ u de vrije handel vindt en waarom. Als je begint na te denken over de logistiek van massatransit, denk dan na over hoe je zult profiteren van het verkeer van goederen en mensen… het potentieel van het ‘verhandelen’ van je arbeid voor een gegarandeerd inkomen. Dit is een verhaal dat wordt besproken in de Civilization-reeks in een poging om te begrijpen hoe een op goederen gebaseerde wereld zou kunnen worden bestuurd en beheerd.

24) Omdat het leuker is dan een taart!

Er zijn veel voordelen aan werken in de transportindustrie. In normale omstandigheden kan het besturen van een trekker-oplegger betekenen dat je gemiddeld 40 uur per week werkt. Dat is net voldoende om een bekwame werkethiek en een gezond zelfbeeld te behouden, maar het wordt wel erg veel tijd als er geen praktisch werk voorhanden is om die status quo te handhaven. Er is werk in elke grote stad (althans op het platteland), maar meer dan de helft van alle vrachtvervoer wordt door één bedrijf gedaan. Dus als je niet in loondienst bent, verschijnen die banen 5 keer per jaar, om te verdwijnen nadat het volgende beoordelingssysteem vanuit de cabine achterin je truck je veiligheid in gevaar brengt.

De rest van je leven is onproductief, en dus kost het je weinig moeite om je eigen snelheid op de snelwegen en binnenwegen op te voeren.

Enter Amaretto Wild Ride, een verbazingwekkende rit rond onze planeet die volledig uit Fig Newton banen bestaat. Voordat je deze epische rit gaat rijden, ga je eerst wat rondhangen met je vrienden, of neem je op z’n minst een paar shotjes. De rit is zinvol vanuit het oogpunt van sociale interactie voor mensen, maar zelfs een etterende wond is het niet waard om een nieuwe baan te creëren alleen om je pijnpunten te krijgen. Rijd een rit waarvan je vrienden zouden zeggen dat het verschrikkelijk was, maak van vandaag geen slechte dag.

25) Hoe sneller je bent

Een vrachtwagen kan heel hard rijden voordat hij het opgeeft. Dat is waarom mensen denken dat de transportindustrie veilig is. Als je snel rijdt zoals een snelwegchauffeur, hoe verder je van een plattelandsstadje bent, hoe lucratiever wat je rijdt kan zijn. Daarom zetten sommige transportbedrijven een onderhoudsdepot op bij spoorrails en stoppen ze daar om de paar kilometer. In wezen word je aangemoedigd om de snelwegen te verlaten om aan veel lucratievere vrachtwagens te werken, aangezien je niet verder weg bent van de Duurzaam vervoer overvloedige plaats waar je probeert te werken.

Maar hoe zit het met vrachtwagens die geen remmen hebben, en zo snel door gebroken terrein en hobbelig terrein rijden dat er verf vanaf schraapt? Hoe veilig laten we bedrijven denken? Zouden ze niet onmiddellijk in paniek raken en helemaal de andere kant op gaan, waardoor ze zichzelf nog meer in gevaar brengen?

Gelukkig zal elk verantwoordelijk bedrijf met een veiligheidsverleden u nooit een vrachtwagen verkopen met een lage veiligheid. Maak je eigen gouverneur wakker en laad de reserve munitie die je in je handbagage hebt gestopt.

26) Het is niet zo erg als de drive-by schietpartijen op uw lokale stripboek en travestieten conventie.

Wat als je opnieuw zou moeten verhuizen om een job te vinden in de sector die je graag doet? Wat als je je strips niet meer kon verkopen omdat je geen poot meer kon uitsteken bij een sollicitatiegesprek? Wat als je nooit meer een baan op een conventie zou krijgen uit angst te worden doodgeschoten door een ontevreden trucker?

Oude truckers worden truckers, maar de nieuwe truckers zijn helemaal niet oud, ze zijn nieuw. Ze beginnen misschien met dezelfde truck, maar ze blijven er niet mee rondhangen. Er is geen rij traditie in het veld achter hen. Ze kiezen de weg, en duwen de truck zo hard als ze kunnen. Dit zijn de mensen die je moet werven om te voorkomen dat je bedrijf verdwijnt.

Met onze eerste commerciële trucker, bouwde ik een seminar over hoe precies dat te doen op de oproep van plicht. De volgende week was de oproep van de plicht onze volgende bijeenkomst. We breidden het seminar uit tot een workshop en creëerden veiligere manieren om jongens te leren en te helpen over het leven buiten de baan.

27) Als je alleen een geweer in je truck hebt, ben je niet van plan je te veranderen in iets dat makkelijker tegen je zal vechten.

Er zijn twee geweren die u in uw vrachtwagen hebben kunt, maar ze zijn niet voor uw veiligheid. .357 Magnum en 9mm 9mm vechten fysiek niet samen. Ze werken letterlijk in tandem. Ze persen de kogel direct uit de loop en laten hem gaan. Je moet je geweer herladen elke keer dat je je truck bestuurt of je stuurwiel draait. Ik ben overgestapt op een 9mm omdat, tenzij je bij een schietclub bent voor CQB, we niet op schietbanen rijden en I/O een groter gevaar is dan daadwerkelijke fysieke dreiging, vandaar mijn voorkeur.