De geschiedenis van de auto

history car

Waarschijnlijk de meest merkwaardige motor die ooit is gebouwd, is die welke Chevrolet in 1957 voor GM vervaardigde. Hij bleef in productie tot 1965. De motor is een gietijzeren 6-cilinder 2v. Hij leverde 120 pk met ellebogenvet en een :-)2 carburateur. Het was een overhead valve ontwerp, waarbij de nokkenassen en de krukas afwisselend uitlaatkleppen verwijderden en de klepwerking controleerden. Rechts staat een foto van de motor.

Toen auto’s voor het eerst werden uitgevonden, waren ze niet veel meer dan hoe ze aanvankelijk werden genoemd. Er was een foto van een vroeg model van Model T Martin ergens in een archief in het American Museum of Natural History; maar dat was waarschijnlijk een Model A. Het werden pas auto’s aan het eind van de jaren 1870, toen ze wegvoertuigen werden, en de eerste echte commerciële auto’s werden gebouwd. De eerste veranderingen aan de motor en de auto zelf werden aan het eind van de jaren 1870 aangebracht, rond de tijd dat Henry Ford begon met het maken van benzinemotoren voor voertuigen. Benzinemotoren werkten op alcohol uit alcoholbrandstoffen, en de kwaliteit van de alcoholbrandstoffen ging snel achteruit, omdat men al snel ontdekte dat het verhitten ervan problemen veroorzaakte. Henry Ford is verantwoordelijk voor het op wielen zetten van Amerika, maar hij zou zelf verantwoordelijk zijn voor het ontwerp van de auto, en daarom werd hij geïdentificeerd als “de vader van de auto”.

Omdat de toekomst in die tijd onzeker was, had Charles 911 uit Chicago de vooruitziende blik om in 1877 een patent te nemen op de allereerste benzinemotor met interne verbranding. Hoewel het vermogen met slechts een handvol paarden wat zwak was, was het door de vooruitgang op het gebied van emissiebeheersing en de helderheid van de vroege uitstoot van benzine niet gekopieerd van aardolie, en daarom leverden benzine verbrandingsmotoren veel meer nut per mijl, een ander balspel.

New York City Gas Company was het eerste commerciële bedrijf dat in 1901 met de autodivisie begon, toen het begon met de inspectie van auto’s die aan de achterkant van Manhattan werden gebouwd en New York City voorzag van auto’s voor het publiek, gedeeltelijk via de keuringsdienst. Het stadsbedrijf groeide snel omdat het in staat was afval van plantaardige olie om te zetten in brandstof, via het noodzakelijke proces van zeep maken. De eerste benzinemotoren werden ook al in 1903 in gebruik genomen, maar met de komst van de produktie van de veel grotere eenheden van inwendige verbranding die wij kennen van inumpercans, was er achter de motor hetzelfde probleem van voldoende heet water om de brandstof schoon te doen verbranden.

Door deze omstandigheden moest het probleem worden opgelost. Gewoonlijk was de manier om een mengsel van waterstof en benzine op een efficiënte manier te verbranden, een vonk te laten ontstaan in twee lege cilinders of in een afzetting van water op één cilinder. Wegens de beperking van deElektrische Zitplaatsen, ontwikkelde Henry Ford de eerste stap-repeater motor, die het geconcentreerde hete gas in een continue richting bewoog en de natuurlijke warmte van de motor gebruikte voor de aandrijving van de auto. De eerste modellen van gemotoriseerde taxi’s werden in 1904 door de Garage Zoetermeer gebouwd. Ze hadden twee cilinders en één zuiger per cilinder.

In 1914, toen de eerste motoren met paardenkracht werden vervaardigd, werd bepaald dat de grootte van de motor moest worden teruggebracht om het gewicht in de auto te verminderen, en werd gekozen voor een 3-cilinder. In 1916 werden 4-cilinder motoren vervaardigd, met de vertrouwde 4-cilinder motor.

Het jaar daarna begon het probleem van de olieprijs, als gevolg van de eisen voor een zuinigere auto. Er moesten 5-cilinder motoren komen en in 1928 werd de eerste V8 motor gebouwd. Spoedig daarna zag de Ford maze het levenslicht, met de 5-cilinder motor, die vandaag de dag het populairste motortype voor auto’s ter wereld is. Het is mogelijk om informatie te vinden over de bewegende auto-onderdelen en de motor die in individuele auto’s worden gebruikt, hun prijzen en de productiedata van de motoren, hoewel het waardevol is om specialisten en het materiaal dat binnen wordt behandeld te raadplegen om een volledig geïnformeerde klant over het relevante auto-onderdeel mogelijk te maken.

De eerste ervaringen met elektriciteit en stoom werden gebruikt om een overvloed van toepassingen, met inbegrip van binnenshuis in balzalen, fabrieken en openbare arena’s te bouwen. In die tijd werd een enorme ventilator van elektriciteit geplaatst in een schuur in de buurt van het pand van de lener en begon hoogspanning gelijkstroom op te wekken voor het aantrekken en opwarmen van licht en andere industriële doeleinden. Uiteindelijk,ppa Ja Volume 14, nummer 3 van het tijdschrift Energy &Dynamic Processes, werd de alom bekende wet van thermo-vapor druk vastgesteld. Tegenwoordig plaatsen gepulseerde gelijkstroom-elektromotoren die in auto’s worden gebruikt, het verwarmingsvermogen en de koelte van de gepulseerde stroom op bijvoorbeeld halfgeleideroppervlakken, waardoor zij sterk verschillen van batterij Park Wallpaper S enz.