Beste Ultieme Lakbescherming

Lak beschermen

 

Het beste van alles is om 3M’s Ultimate Paint Protection in lagen op de auto aan te brengen. De eerste laag moet het werk doen, en dan voeg je een tweede laag toe, gevolgd door een derde. Na 3 lagen zit u goed, want de auto ziet er zelfs na een paar maanden, of zelfs jaren, nog goed uit. Wanneer de tijd komt om opnieuw te spuiten, blijft de lakbescherming bij de auto. Er is geen kans op schade na het aanbrengen van 3M lakbescherming.

Beschermen tegen water Houd uw auto indien mogelijk uit de regen. Tijdens het regenseizoen zal water op de auto zich vermengen met olie en teer in de lak en zal de hechtingssnelheid toenemen. Dit zal de pijn moeilijker te verwijderen maken. Als u in een tropisch gebied woont, kan water een probleem zijn. Als u in een gebied met veel regen bent, kunt u een wax-vrij polijstmiddel kiezen om uw autolak te beschermen.

Vogelpoep is ook moeilijk te verwijderen. Ze zijn er bijna niet af te krijgen en hechten zich aan de lak. Om ze te verwijderen, drenkt u een microvezeldoekje in isopropylalcohol en smeert u daarmee de plek in. Probeer het daarna met een tandenborstel. Let wel op dat u problemen kunt ondervinden met het verwijderen van wax of sealers.

Dus voordat uw lakbeschermingsfolie wordt aangebracht, is het een goed idee om deze te laten installeren. Dit zal de verf beschermen tegen de schadelijke UV-stralen die de afwerking kunnen beschadigen en ook de ruiten van de auto kunnen etsen. De lakbeschermingsfolie is eigenlijk een dun stukje plastic dat rond de buitenkant van de auto wordt getrokken en fungeert als een schild voor de afwerking. Wanneer het is geïnstalleerd, creëert het een gebied van lage druk lucht die niet gemakkelijk kan bewegen in de auto, en schoenen en schoenen worden getrokken om het gebied, vreet weg op de verf beschermfolie. Het staat ook de verfbeschermingsfilm toe om met wat gemak met de hand worden verwijderd, hoewel de was en het dichtingsproduct moeten worden gebruikt om te vermijden beschadigend de films. De folie wordt aan de lak van de auto gehecht met behulp van zowel ultraviolet als hitte.

Nadat de lakbeschermingsfolie is aangebracht, laat men hem ongeveer drie tot vier dagen drogen. Gedurende deze tijd is het ultra moeilijk te verwijderen. De deurstoringen, zakken en andere voorwerpen die eraf vliegen zijn allemaal het gevolg van het verwijderen van de folie. De folie wordt meestal aangebracht op de voorste twee of drie hoeken van een auto.

Wanneer de folie op sterkte wordt getest, wordt hij zowel op buigzaamheid als op stijfheid getest. Ze worden beide getest op en functioneren op dezelfde manier, maar er wordt een test gedaan om te bepalen welk materiaal kan buigen, en een bepaalde belasting kan houden. In een spel wordt wingspack gebruikt. Dit wordt gedaan door een reeks opgeloste puzzels te laden, waarbij op elke rand van de last een puzzel wordt aangebracht. De flexibele lading wordt opgetild en de belasting wordt gevarieerd, sommige vragen worden wel gesteld en andere niet. Als de belasting te licht is, smelt de huid van de folie samen terwijl deze in samengedrukte toestand is. Als de last te zwaar is, krijgt de achterkant van de folie niet genoeg druk en wordt de spanning overgedragen op de achterkant van de auto.

De achterkant van de folie houdt het meeste gewicht vast. In het geval dat de achterkant van de folie op een hogere plaats wordt aangebracht, raakt de achterkant de weg niet helemaal. In dat geval zou de achterkant moeten worden vervangen door een stuk plastic dat het grootste deel van het residu uitmaakt. Dit voorkomt dat de auto vast komt te zitten in de miuddle van licht, want het is wat lastig weg te werken.