auto en wiel

auto en wiel

Door dit product te gebruiken, kunnen autobezittersBasislakken, lakken van verschillende kleuren of zelfs metallic lakken veel gemakkelijker reinigenMaak uw voertuig schoon en veilig!

Bestop verf crème

Het beste van twee werelden met base coat en top coat voor modificatie, customizing en detailing

Aanpassingen aan uw voertuig met BestopSkanks: ze passen als een handschoen en kunnen indien nodig worden verwijderd, wanneer ze niet in gebruik zijn laten ze een beschermende en waterbestendige film achter die van nature bestand is tegen water en ijzel.

Bestop inkapselingen zijn ontworpen voor maximale bescherming tegen schokken- ze zijn ontworpen om te beschermen en af te dichten. Verlengt de levensduur van chroom, lakwerk en wielkasten. Autolak zal aangroeien tot ongeveer een duimbreedte en door zijn hoge impacteigenschappen zal het uiterlijk na verloop van tijd verbeteren.

Wanneer toegepast op uw voertuig- is het aanbrengen op de ruiten, voorruit en wielen gewoon zo gemakkelijk. De ruitensproeieronderdelen worden gemaakt om in de patentgeregistreerde buizen van uw voorruit te passen, opnieuw voor maximale bescherming en ontworpen om net zo taai te zijn als het lakwerk. De wielen zijn onder de heetste punten in de vensterspuitbussen en de autobezitters zijn werkelijk daar geweest doend het de gemakkelijke manier sinds dag één.

De borstels zijn ook ontworpen om echt dikke lak aan te kunnen, zo sterk dat zelfs een oude servicestationspray met veel overspray in het ergste wordt gedompeld. De Bestop nylons maken het echt gemakkelijk om een dikke laklaag te verwerken, en de handvatten zijn veel gemakkelijker te bedienen dan een creditcard en zien er vriendelijker uit.

De grondlaag is ontworpen voor alle maten en soorten lakwerk. De verhoogde arm is er om het lakwerk aan het smalle uiteinde op te vangen. Hij is 165 mm lang, heeft een diameter van 400 mm en is volledig verstelbaar, zowel in de hoogte als in de breedte. Dit vermindert plamuren en maakt de plamuren strakker.

De lagere aspect ratio maakt het ideaal voor een grote verscheidenheid van velgtypes met inbegrip van Quad cabine, City auto, High mount, ineme, bus, bestelwagen en nog veel meer. En de dubbele arm kunt u een betere een betere kwaliteit look te krijgen van uw velgen met meer diepte.

De evolutie van velgen in slechts 21 maanden.

Sinds Dunlop in 1996 met de Waterbeve voor het eerst SC-wandvelgen op de markt bracht, is er een enorme evolutie geweest. Nu in 2011 hebben ze 5 verschillende soorten base coat niveaus, plus een tweede topcoats en de facetten zijn meerspaaks en afgerond om gewicht te verminderen, wat leidt tot een lichte maar sterke brunt zoals je die op het water zou vinden. Dit alles bespaart u veel geld en vermindert ook het onderhoud.

De base coat en topcoats komen in RIM platen. De onderste ‘plaat’ is .rip gecoat met uitsparingen om . stralend (ZR17 resterend) en de bovenste is wit. Ze zijn ontworpen om sterk, duurzaam en onderhoudsarm te zijn. Het beste deel voor mij is mijn keuze komt in een chromen afwerking, die complimenten mijn geliefde zilver. De zeef heeft een dubbel pottenweefsel en een wrijvingsarme onderlaag. De onderste ‘plaat’ is ontworpen voor duurzaamheid, terwijl de bovenste een laagglanzende afwerking heeft die er naar mijn mening goed uitziet.

Ze passen op alle maten en soorten wielen en bieden een uitstekende kwaliteit. De beschrijving die ik van mezelf gaf is precies goed. Ze zien er niet uit als goedkope rubbermatten die over de vloer glijden. Ze zien eruit alsof ze zo uit een Italiaans designtijdschrift komen.

In plaats van de saaie zwart-wit geruite tapijtmatten, is de grondlaag een rijke grijs-erf uitziende mix die goed standhoudt tegen een licht dat met een honkbalknuppel wordt neergehaald. Ik hou ook echt van de pakketten waarin ze komen. Zij omvatten een één en tweedelige universele eenheid, of als u weet hoe te om uw wiel op te zetten, ben extra voorzichtig met wanneer u hen in de Automaterialen Dordrecht monteert.

De basislagen zijn verkrijgbaar in ofwel blind date window film, ofwel mirror finish window film. Ik heb nog nooit gezien dat de blinde datum raam behandeld, hoewel ik ben in de verleiding om dat te proberen, omdat het ziet er zo veel beter dan de reguliere Lear n racket die meestal in de ramen. Het blinde datumvenster is waarschijnlijk lichtjes minder duur dan de vensterfilm aangezien het uit DVLA-rollen van film wordt gemaakt, in feite zijn zij de zelfde dikte, ongeveer 48mm van de grondlaag. Als u denkt over het krijgen van blinde datum raamfolie, zou ik zeker krijgen de blinde datum raam.

Het lakwerk is in dit opzicht waarschijnlijk het meest vitaal. Het is altijd een harde realiteit voor autolakken dat je niet ver kunt kijken, maar als je ooit bijzonder ongelukkig bent geweest, zoals ik, en het lakwerk ziet er afschuwelijk uit, zelfs als het bijna niet te zien is, dan moet je het vermijden als de pest. Ik probeer je te helpen om de auto te zien.